henk-gineke.reismee.nl

Nieuwe uitdaging.

Hallo allemaal.

In mijn laatste reisverhaal in oktober 2009 schreef ik jullie dat de volgende uitdaging voor ons in Parijs zou liggen,; kroamschudd'n veur n' kleen kerelke.

Welnu, we zijn ondertussen in Parijs, weliswaar iets eerder dan de planning was. Vanwege wat onrust in de buik van Elke gevolgd door rust op advies van de verloskundige.

Sinds 2 weken kamperen we in de Bois de Boulogne, aan de Seine en op 15 min. loopafstand van Elke en Ralph. Op de fiets doen we er 10 minuten over. Regelmatig fietsen we met Guusje in het kinderzitje (en helmpje op) over de Pont de Suresnes naar onze caravan. Ze kan hier heerlijk spelen (en haar mamma kan dan even een slaapje doen)

Koud hebben we het nog niet gehad, we hebben een prima geïsoleerde caravan. Vorige week zaten we al elke dag uit de wind en in de zon voor de tent, terwijl 's ochtends de ijspegels nog aan de kraan naast de caravan hingen. De zon heeft al veel kracht; we worden al bruin!!!

We vervelen ons geen moment. We zijn lui en op z'n tijd actief. En natuurlijk kunnen we nu ook eens heerlijk op onze kleindochter passen. En omdat we toevallig eredivisie.nl kunnen ontvangen zitten we natuurlijk PSV - Twente te kijken vanavond. ( Ralph is PSV-er!!)

Op dit moment is de rust bij Elke wat teruggekeerd. Eind maart is ze uitgeteld en als het kleine mannetje er is zal deze oma daar gaan 'kramen'. De kraamhulp, zoals wij die in NL kennen, bestaat hier niet. De vrouwen hier bevallen allemaal in het ziekenhuis en blijven dan standaard 3 dagen opgenomen. Daarna gaan ze naar huis.

Wel, het begint dus zo langzamerhand spannend te worden hier in Parijs. Maar ik beloof dat we jullie op de hoogte zullen houden!!

Ik hoop tot gauw.

Gineke.

rob bonfrer

Goede bevalling gewenst voor moeder en kind; fijn dat jullie dan dicht in de buurt zijn.
Geniet van het mooie Parijs.
Bijzonder dat we op afstand ook een beetje getuige mogen zijn.
Groeten, Rob

Cindy

Wat leuk om te horen zeg! Ik herinner me nog goed dat jullie nota bene in Tibet zaten en hier zo naar uitkeken... Nu is het eindelijk zover. Geniet ervan!
Groetjes, Cindy

Sander

We wachten hier in spanning af! Ralph voor PSV? Gloeiende gloeiende.... gloeilamp!

Hein

Henk en Gien we volgen alles. Twente-PSV is 1-1, PSV in de 2e helft weggespeeld, ze zijn erg moe. Jammer voor Ralph. 25 maart het afscheid van Naber en zullen op jullie proosten. Groetjes van Hein en Inez

Edith

Ben zo benieuwd ....... !!