henk-gineke.reismee.nl

Berichtje uit Delhi

We zijn uit de dessert in het natte Delhi beland. Overmorgen gaan we naar Nepal, maar helaas moeten we nog een paar dagen in Delhi doorbrengen, Zaterdag de 15e is een nationale feestdag, dus alles gesloten, maar ook op zondag de 16e. We hadden een auto met chauffeur voor de resterende dagen ingehuurd, maar aangezien alles gesloten is hier op zartedag en zondag (zoiets als Enschede op zondag),hadden we er niet zoe veel aan. Ook regent het veel. Al met al een watsaaie en waterige afsluiting van een prachtige trip door India.

Maar goed: dinsdag vertrekken Gineke en ik naar Kathmandu, en Maarten naar Yogya.
Henk

Reacties

Reacties

Edith van den Ham

Hoi hallo daar aan de andere kant van de wereld. Ik ben wer communicatief zeer vaardig en begin pas met schrijven als jullie al bijna een maand onderweg zijn. Het ziet er allemaal zeer indrukweekend uit. Ondanks dat ik natuurlijk heel blij ben met mijn "maar"37 levensjaren, lijkt het me ook fijn om na al die jaren hard werken met je lief dit soort supergave dingen te doen. Heerlijk dat jullie die passie samen delen. geniet daar vooral optimaal van!
Hier gaat het zo zijn gangetje. Afgelopen week de 16 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Ik voel me ook goed, dus 1 + 1 = vooral lekker zo doorgaan. Op 7 september de 20 weken echo, dus hopelijk kunnen we dan zien of het een nieuw Matsje of een Mutsje is, haha. Zolang alles erop zit is het goed natuurlijk, maar een meid zou ik best leuk vinden. We zien wel.
Nou groetjes aan oom Henk en heeeeeeeeel veeeeeeeel genieten daar dus. Dikke kus, Edith (en Bas en Mats)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!