henk-gineke.reismee.nl

Nog 6 dagen

Het aftellen isbijna tot zijn eindeen de voorbereidingen verlopen gestaag. Vandaag een hele belangrijke dag: we hebben een voorproefje genomen van Indiaas eten, het was heerlijk. Yvonne en ik hebben Indiase recepten gekookt en hebben dat smakelijk naar binnen gewerkt onder het genot van Franse wijn. Maar dat laatste zullen we wel in India ontberen.

In Kathmandu hebben we een guesthouse geboekt en is geconfirmeerd. In Xian hebben we ook een guesthouse gereserveerd: Bell Tower Youth guesthouse. Als we daar zijn, reserveren we een 4 daagse cruise op de Yangtze Kiang vanuit Chongquing of Yichang.

Ik heb wat zitten googelen en stuitte op een prachtig adresje in Yangshuo, waar we ook een dag of 4 zullen verblijven: zie http://www.gigglingtree.com/ gerunt door Nederlanders!

Voor de rest zijn we met de planning afhankelijk van het feit of we wel of niet een treinkaartje kunnen krijgen, dat schijnt nog wel eens niet te lukken voor de dag dat je eigelijk wilt. Dat houdt het spannend, we hebben dan ook meerdere opties wat betreft ons reisschema

Henk

Chris/Marieke

Wat een gave reis lijkt ons dat. Een van onze toekomstwensen. We wensen jullie een heel goede reis en geniet ervan.

Groet Chris en mijn vrouw Marieke ( wat klinkt dat he)

Kariene

Klinkt goed zeg, en dat guesthouse ziet er heel gezellig uit! Ik hoop dat jullie het fantastisch gaan hebben, maar zien jullie nog wel even voordat jullie vertrekken toch?
x Karien

Remco

Al vast een goede reis toegewenst en ik zal de website in de gaten houden.

Anitha

Hoi Henk en Gineke,

Het ziet er opnieuw geweldig uit!
Alvast een hele goede reis en geniet lekker.

Anitha.

Tio

Ome Henk en tante Gien, wat een heerlijke reis hebben jullie voor de boeg! Ga alle verhalen met jaloezie volgen. Vroeg me trouwens nog af welk boekje jullie ook alweer hadden aangeschaft. Wil die ook voor Vietnam, want hij zag er superhandig uit. We zijn in ieder geval de Footprint al aan het doorspitten. Enne het etentje bij de Indier in oktober staat he? Veel plezier met aftellen!
Liefs, Marieke

Bea

Voor jullie allen, een mooie reis toegewenst, en een dikke kussssss..................... Groet, Bea

Jan en Yvon

Volgens ons moeten jullie doodvermoeid zijn als jullie weer thuis komen.
Yvon en ik wensen jullie een heel goede reis en een vakantie om op terug te kijken.
We zijn benieuwd naar de foto's en de filmpjes die jullie gaan maken.

Groetjes,
Jan en Yvon

Jan Bruggeman

Geweldig dat jullie dit doen (en durven denk ik).
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Verheug me op mooie verhalen en op mooie foto's.
Heb je enige fotoruimte gegeven.

Kom goed weer terug, vergeet dan tzt het bier niet koud te zetten.

Groet,

Jan

Annie en Ate

Hallo Henk en Gineke, Ziet er allemaal fantastisch uit. Spannend allemaal. We wensen jullie een hele fine en gezonde reis. We zullen jullie volgen. heel veel plezier

Hein en Inez

bijna zover! een hele goeie reis en vooral genieten!

Jacob en Emily

Henk en Gineke,

Fantastisch dat jullie deze reis gaan maken. wij wensen jullie heel veel reisgenot en natuurlijk goede gezondheid. We zien de reisverslagen met plezier tegemoet.
Zoep'n, zoep'n, zoep'n, smeer'm en kom goud weer tuus.

Groetjes,

Jacob en Emily

Marjan en Hajo, Micky Mae en Magali

Lieve Gien en Henk,

Wat ontzettend stoer om zo'n reis te ondernemen. Heel erg leuk dat jullie ons op de hoogte houden met de reisverslagen. Veel plezier! namens ons allen.

Wim en Els (Toernooistraat)

Wat een fantastische reis gaat dit worden.
Zijn benieuwd naar jullie reisverslagen.
Goede reis en heel veel plezier.

Groet

marcel en emmy

we wensen jullie een hele mooie reis.....
zullen met interesse het reisverslag volgen,
vooral vietnam...

veel plezier

Paul Schoenmaker

Geniet maar van deze mooie reis jullie hebben het verdiend veel plezier Paul en Ingrid